marți, 18 septembrie 2012

Metamorfoză...

În braţele umbrei jonglez şi adorm
Lunatic mi-e somnul,hilar şi diform
Portret croşetat de păianjen pe zid
Îmi număr norocul şi iar îl desfid

Se pierde tăcut,surghiunit în ecou
E clopot de nuntă,dar n-are trusou
Un semn mohorât iar trimite vederi
Aş vrea nişte aripi,nu-mi trebuie-averi

Mi-e greu să învăş şi nu ştiu cum să cresc
Ce-i dragostea cosmică?Ce-i dansul ceresc?
La ce-i serveşte asta larvei care iese din cocon
Şi se preface trist în fluture de silicon?

O clipă pierdută?Extazul turbat!
Pirat jefuit ce se zbate pe-uscat
Străină mi-e-oglinda,nativ accident
Eu una şi-aceeaşi,un vis imprudent

M-afund greu în mare,în valuri şi spumă
Rămâne din mine o scoică ce-ndrumă
Spre liber,spre mâine,spre şoaptă şi vânt
Spre-aproape,departe,spre veşnicul cânt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu