vineri, 31 august 2012

E târziu...

E târziu,s-a stins aroma
Somnambulului din Roma
Bate vânt şi bate clopot
Nu auzi al ploii ropot?
Inutil
Meschin
Fricos
Te îngână nevricos
E târziu,ruşine nouă!
E trecut de ora două
Toarnă în cafea cu rouă
Nu auzi cum stă şi plouă?
Spune,semilună plată!
Nu e rău să porţi cravată?
Sus pe patul de spital
Stelele-ţi sunt capital
Inventar de gânduri par
Când apar şi când dispar
Tot încerc să mă repar
Dar îmi dă mereu impar
Nu iubesc după tipar
E târziu
E vechi
E mucegai
Ploaia cade cu alai
Ce vorbeşti,tu nu ştiai?!
Părul ei bolnav bălai
E târziu mă scald sub astre
Între braţele albastre
Cine eşti?Cunoşti consemnul?
L-ai uitat,dar faci pe demnul
E târziu şi bate-n porţi
Biete insomnii şi nopţi
Pentru mine faci cât toţi
Te iubesc,te-am tras la sorţi
Bate vânt şi bate clopot
Stai în mine ca un tropot
Lacom
Veşnic
Arogant
Epilogul meu amant
E târziu,ai mâna rece
Se apropie de zece
Cum să fac ca să nu plece?
Trece vremea
Trece rece...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu