miercuri, 12 septembrie 2012

Când ne-am pierdut?

Esti iar aici
Cu ochii infloriti in patru
Miraj
Angoasa
Haos
Simulacru
Cu ochii dulci
Copti
Rai
Sireti
Si-n piept cu zori lungi de sageti
La dreapta
Stanga
Sus si jos
Ca intr-un straniu nebulos
Cu adevar scris printre randuri
Cu pasii-ntepeniti sub scanduri
Cand ne-am pierdut?
Tu
Eu
El
Ea
Noi toti si toate
Cand am ajuns sa ii zambim lui "Poate"
Si cand s-au stins paiele ce am pus pe foc
Noroc!
Iubitul meu,naiv escroc
Esti iar aici
Si tot despici firul in patru
E vinul de pe buza ta cam acru
Cand ne-am pierdut?
Sub palid
Sfasiat
Greu asternut
In viitor
Prezent
Trecut
Loviti in cap de stele verzi
Calari pe cai maro-n amiezi
In zile negre
Si nopti albe
Ciocnind cu zgomot doua halbe
Esti iar aici
Fa-mi loc la pieptul gol
Sa fim un joc carpit de rol
Atunci
Acum
Cu sange rece
Ma-ntrebi uimit ce se petrece
Esti iar aici
Si treci
Si zici
Uita si iarta 
Vino
Razi
Blesteama
Si ma cearta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu