duminică, 12 mai 2013

Albastru.

Nu te opri acum
când mâna caldă
seduce infinit,
precis,
suprem.
Al meu adânc
A mea celulă
Al meu suspin muşcat cu sete de blestem
Nu te opri acum
în clipa întregirii
Nu te opri vorbindu-mi despre ce e drept şi ce s-ar cuveni
Nu vreau decât al tău întotdeauna
Iubesc doar sunetul chitării ce-n dorinţă prinde a se rumeni
Poate sunt versurile mele azi prea oarbe
Sau nu mai sunt deloc
Când nu le cântă venele ce-ţi clocotesc sub carne
Şi curge vinul roşu peste aşternuturile albe
Şi ardem greu dar sigur şi ne-ndrăgostim sub foc.
Nu-mi trebuie nimic dacă te am pe tine
Degeaba se deschid petale coapte
şi îmi zboară fluturi ameţiţi în soba din profund.
Doar tu-nfloreşti şi râzi în mine
Numai a ta privire vreau aici s-ascund
Zdrobeşte fără teamă notele din urmă
Zdrobeşte muzica din noi
Zdrobeşte timpul viu
Aşa cum ţi-aş zdrobi şi eu pe veci suflarea
într-un sărut prelung
Atroce
Sângeriu.
Şi-apoi m-aş înveli cu trupul tău iscoditor
şi ţi-aş sorbi culorea
Albastru,tu,copilul meu de melodie roditor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu