joi, 6 iunie 2013

Să nu-mi deschizi!

Să nu-mi deschizi când am să-ţi bat la uşă
n-am să mai plec şi s-ar putea să-ţi pară rău,
să-ţi pară bine,
să zâmbeşti
ori să m-acuzi că am venit ca să trăiesc în locul tău.
Te rog să nu m-aştepţi în prag cu braţele deschise
Am să mă-nvălui în cuprinsul lor încins
şi ai să mă priveşti din nou surprins
Cu ochi prelungi
capricioşi
întunecaţi
O să ne aruncăm în luptă ca doi încercaţi soldaţi.
şi am să-ţi ţin şi cald şi rece
şi nu vom şti că timpul trece.
Sărutul meu din gloanţe oarbe
Alintul tău cu arme albe
cu aburii cafelei ce-nfloreşte nalbe
se întâlnesc din nou şi iaraşi dau în foc.
Te rog să nu-mi deschizi deloc.
Prefă-te că nu eşti acasă
Că nu m-auzi
Că nu mă vrei
Nu-mi face lângă tine loc.
N-am să mai plec şi s-ar putea să ne iubim o viaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu