joi, 13 iunie 2013

Ploaia...



Iubesc ploaia,când îşi recită cu intonaţie stropii,când picură cald şi grăbit,când mă ciupeşte şi îmi arată că nu visez amurgul din spatele ei,că e viu şi e acolo,acolo unde ea îl acoperă pe soare cu perdeaua ei ca să nu se mai simtă singur,să nu mai fie trist,să zâmbească şi să doarmă liniştit până în zori;iubesc ploaia când aleargă ca un copil gălăgios,neobosit,capricios fără astâmpăr,o iubesc când tună şi fulgeră,când cade şi se loveşte şi plânge şi şuieră vânt şi se ciocneşte de geamul pe jumătate închis;îmi place când îmi vorbeşte despre verzi şi uscate şi-o chem şi-o las să-mi intre în casă,să-mi cânte,să mă cureţe de cearcăne şi dor;iubesc ploaia şi mirosul ei de nou,de iubiri născute la o bătaie din gene,o iubesc aşa nebună si dezorientată cum e vara,când pătrunde în piele şi se adăposteşte în mine,o iubesc când curge şi mă spală şi mă iubeşte şi ea;sărută frust şi o respir şi mă îmbibă cu esenţa ei şi caut somnul,la pieptul jilav şi-o uit pe insomnie numai şi numai de dragul nopţilor cu ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu